Spring naar inhoud
8 augustus 2012 / zweetvoeten

Complete programma om in 10 dagen geen laast meer te hebben van zweetvoeten

Wil je in 10 dagen van je zweetvoeten af te komen?

Dan wil ik je je graag dit e-boek/programma aanbieden: http://www.pumbo.nl/boek/zweetvoeten

De reden dat doe is omdat ik je graag handvaten wil aanreiken waarmee je heerlijk van je voeten kunt genieten, en van jezelf!

Mijn eigen ervaring.
Het allerbelangrijkste, ik ben niet anders dan jij. Bij mij en mijn naaste omgeving heeft deze methode gewerkt. Dus waarom zou het niet bij jou werken?

Ik heb dit e-boek geschreven omdat ik mijn ervaring met je wil delen. Omdat het niet een probleem hoeft te zijn. Het is niet een magische pil en niet een snelle remedie, wat wij allemaal willen.

Jezelf bent veel meer dan het pilletje en je kunt de baas worden over je eigen lichaam. In dit e-boek reik ik je de handvaten om dit waar te maken.

Wat is mijn ervaring hiermee?

Ik had zelf enorme last van zweetvoeten. Maar wat ik vooral heb ervaren is de schaamte hierover. Opmerkingen van anderen die pijn deden. Hier leed ik behoorlijk onder. En de geur die bleef hangen in mijn neusvleugels. Deed ik daar iets aan? Nee, want ik dacht dat het erbij hoorde en dat ik ermee moest leven. Want uiteindelijk is dit ook een levensles: Jezelf accepteren precies zoals je bent!

Op een dag vertelde mijn neef, dat hij een 10 daagse bewustzijnsretraite had gevolgd. Het had hem veel rust heeft gegeven, maar wat hem vooral opviel, was dat hij geen last meer had van zweetvoeten!

En dat in 10 dagen!

Omdat ik zelf enkele jaren geleden heb besloten bewust te gaan leven, althans echt aandacht aan mijzelf te besteden door anders te gaan eten, mij anders te gedragen, werd ik me er op een dag bewust van dat mijn voeten niet meer ruiken. Zweet is er wel, maar niet meer dan normaal. Ik kan in ieder geval rustig mijn schoenen uitdoen zonder me nog te hoeven schamen.

Dus bewuster te leven en anders te eten, aandacht voor het lichaam, heeft direct effect op je voeten.

Als hier als wetenschapper naar kijk, begrijp ik dit volledig en daar is er een logische verklaring voor.

Dat is de reden waarom ik heb besloten dit alles in een bundel samen te vatten en met de wereld te delen, zodat ook jij er profijt van kunt hebben.

Een stukje theorie

Als moleculair bioloog weet ik als geen ander dat onze cellen (lees ons lichaam) reageren op de prikkels van buitenaf.
Fysieke prikkels zoals aanraking en geweld, en ook voedsel die wij van buiten af tot ons nemen.
Sociale prikkels en alle emoties die er mee gepaard zijn, zoals Candide Pearth en dr. David Servan-Schreiber in hun boeken uitvoerig beschrijven.
Gedachten prikkels die ontstaan in ons brein, en via een ingenieus systeem van prikkel overdrachten worden door gegeven aan de rest van het lichaam.

Met andere woorden: Ons lichaam krijgt aardig wat te verduren. Het verwerkt alle informatie, slaat een deel op (voor goed en kwaad), en alles wat overblijft en wat het niet nodig heeft moet afgevoerd worden. Een deel gaat via de longen, een deel via de nieren en darmen, een groot deel via de huid.

Wanneer je heel pittig, gekruid voedsel eet kun je flink gaan zweten. Termen als angstzweet is je vast ook niet vreemd. Dat zijn verschijnselen die de meesten onder ons kennen. Het merendeel van bovengenoemde processen verloopt zonder dat je daar erg in hebt, zoals het zweten van je voeten.

Zweetklieren zitten overal over de hele huid verspreid en zitten extra veel in de handpalmen, voeten en het voorhoofd. De klier begint in de onderhuid en gaat omhoog als een soort tunnel, waar het zijn afval loost uit een porie aan de huidoppervlakte. Het zweet bestaat voor 99% uit water en de rest is zout, zuur, vitamine C en afvalproducten van het lichaam, dit is in principe reukloos. De belangrijkste functie is het voorkomen van oververhitting van het lichaam.
Ik wil je er graag bewust van maken en laten zien dat je zelf invloed kunt hebben op het zweetmechanisme in je lichaam.

‘Dit heb ik al een keer meegemaakt,’klaagt hij tegen zijn hart.
‘Dat is zo,’ antwoord zijn hart,’maar je hebt het nog niet onder de knie.’
Paulo Coelho

Wat je vandaag al kan gaan doen!
Bacteriën verwijderen.
Schoenen behandelen met kaneel
Katoenen sokken dragen en elke dag schone sokken aan!

Uitgebreider beschrijving en hoe lees je in het e-boek/programma http://www.pumbo.nl/boek/zweetvoeten

Tot slot:
De eerste 10 dagen zijn essentieel. Omdat ik weet dat het mogelijk is dat je controle kunt hebben over de zweetproductie en de geur!
Als je dat eenmaal onder controle hebt, is het gemakkelijk dit te onderhouden.
Dit complete programma bied ik je aan voor de prijs van 6,95 Euro ipv 19,95 Euro  http://www.pumbo.nl/boek/zweetvoeten

Plaats een reactie